Julklappar!!!

                        

Asså det här är helt sjukt!

Jag är klar med många julklappar redan!!

Dessa är klara:

Oscars
Novas
Syrrans
Ingers
Kias
Sandras
Mammas

I morgon ska jag köpa Älsklingens......

Det är inte sant, Har bara mina killars klappar kvar.
Nu längtar jag efter att få julpyssla också.
Jag kan säga att detta har nog aldrig hänt. Jag är annars en av dom som springer runt den 23:e Dec halvt hysterisk...


                                         Jättekramar från Mig.

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Vad härligt att redan vara klar! Då kan du ju pusta ut och njuta av dagarna innan jul och slippa julruschen sen, haha. =)



2011-11-06 @ 11:04:05
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0