Kalla Fakta

I kväll är det Kalla fakta på 4:an kl 21.30
Det handlar om barn som skadas på dagis.

Jag ska titta eftersom jag själv har en kompis som drabbades i Oktober ..

       Hon hämtade sin pojke på dagis och då var han totalt sönerbiten på ryggen.

                 

Nu ska inte Kalla fakta handla om detta fall men jag vill gärna lyssna och höra hur i helvete detta får hända på våra dagis.

Ska ni titta ?

Nu blir det dusch och sen jobb, Jag mår inge vidare idag men det är bara att kämpa på.

                                  Love Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Sänds programmet på internet? Typ någon PLAY-kanal (tv4 play). För isåfall ska jag kika.



Hoppas att du får en bra dag ändå! =) Kram

2011-11-02 @ 11:46:02
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Den var god och stark. Smakade inte som den i Italien men det kan man ju inte förvänta sig heller. Italiens pastasåser är ju gudomliga!



Det smarta med bebis är att man bara kan slänga ner ungen i en vagn sen kan man gå bäst man vill :)Barn tycker ofta om att vara i vagn också och somnar ofta :)



Okej, då är det ju jättebra gjort ändå! Men godis och andra onyttigheter sätter sig verkligen, man kanske inte tror det men det gör det.



Jag skulle bli helt galen om mitt barn såg ut sådär när man hämtade på dagis! Vilket liv det skulle bli!

2011-11-02 @ 16:49:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LinneaBorg♥

Herregud...?! :O Hur kan det ske något sådant? Visst nått enstaka bitmärke brukar man ju ibland få på dagis. Men sådär många..?! :O

2011-11-03 @ 09:33:02
URL: http://linneas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0