Lilleman.

Då har vi vart hos dr med Kalle.

Dr ser inget märkbart när han känner & tittar på Kalles rygg. NÄHÄ????

Men han tycker Kalle är väldigt ovig och Kalle har mycket stora muskler som behövs tänjas ut.
Just nu tar ryggen all belastning tydligen.

Kalle ska börja med sjukgymnast  gång i veckan och om några veckor om inte Kalle blir bättre så ska han på röntgen.

.............................

Jag har suttit här några timmar och väntat på ett samtal ang. jobbet. men det verkar inte bli något av det idag.
Under tiden har jag fixat med mitt extra jobb och jag har fixat i Max rum och jag har rensat massa viktiga papper.
Sorterat in i pärmar mm. Ordning & reda.

    Planer framöver:

Torsdag: Jobb

Fredag : putsa alla fönster & julpynta ( kan inte nästa helg & helgen efter är det 1:a advent)

Lördag: Bara Mysa & vila

Söndag: bortbjuden på lunch & Kalas

...................................................

Max ringde hem nyss: Han har fått gjort flera prov om hygien, säkerhet mm. (4 st)
 all personal måste göra detta på Maxi.

Han har fått kläder och han har fått gått runt hela Maxi och är matad med massa info.
Kl 15.00 ska han träffa personalansvarig på ett möte.
Han har fått skåp och dom har stämpelklocka.

Det är lite av vad jag vet just nu.....

                                Peace Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0