Lördag 12/11

God morgon.

Vaknade 7.30 i morse. skönt...

Jag fastnade på Titanic i går kväll (filmen) men när kl nästan slog 24.00 orkade jag inte längre.
Filmen skulle sluta 00.55.
Jag har ju sett den förr så det gjorde ingenting.
Jag hade varit vaken sen 05.00 på morgonen så konstigt att jag tvärdog i sängen. (19 tim senare)

Dagen då? vad ska jag göra ? Min rygg suger hästballe.....

Ingen aning......  

  Ni får höra sen vad det blir.                 

                         Love Maria




Kommentarer
Postat av: Suneeta

Tråkigt och jobbigt att ha ont i ryggen. :(

Hoppas verkligen att det blir bättre vännen!



KRAM

2011-11-12 @ 15:04:20
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0