Massagen & my god....

Jag har varit hemma hos en tjej som heter Anna och som är utbildad Hudterapeut och massör, även kosmetologi.

Hon har sin praktik hemma i Vendelsö och där var det jättemysigt. Jag fick aldrig tillfälle att ta bilder men nästa gång så kommer det bilder.

Hon hade ett fint spa/massörrum med mycket bra utrustning och mycket rent & fräscht.
Anna var en väldigt glad & varm person och jag kan med glädje säga att det var bland dom bästa massagen jag fått.

Hon gjorde en medicinsk massage på djupet så ibland gjorde det fruktansvärt ont och hon sa flera gånger
- O herregud, vad du är spänd och oj vilka knutar och Oj Oj Oj va spänd du är....

                                  

Hon sa även att jag var en dröm kandidat att träna på...
Men det var väl inte så kul för mig kanske...

Men jag kan varmt rekomendera Anna och skulle ni vara intresserade så hör av er om nummer och priser...

Nu känner jag mig frussen & seg... Bara skönt faktiskt.

På Måndag ska jag till Anna på Ansiktsbehandling.. Mysigt

Vi ses senare / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Finns lite bilder på min blogg om du vill ha :) Kul att du blev nöjd!

2011-11-24 @ 14:37:33
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad skönt med massage! :)



Sv; Då har jag fått förklaringen till varför du tar så fina bilder! :D



Kramar!

2011-11-24 @ 18:24:17
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0