Matens dag!!!

Känns som om jag har ätit hela dan, fast inte så mycket varje gång.

Började kl 06.30 med en knäckemacka.

Sen 9.30 2 knäcke mackor med ägg.

12.00 Pyttipanna, rödbetor & ägg

16.30 Ris, Kycklinggryta ( påhittad recept)

Mätt .....

Min egen kycklinggryta.


1 grillad kyckling (strimlad i småbitar)

Paprika
vitlök
rödlök
cremefraich
sambal olek
Kyckling fond
kryddor

Vart ganska gott, fick lite tips av Kia idag. Kom inte ihåg allt hon hade i så jag körde på en höft.

Kokade i hop allt och la i kycklingen på slutet. serverade med Ris.....


Pyttipannan som vi åt på jobbet idag hade min kollega Yngve gjort, väldigt god och kryddig. Me Like

                   
                                               Lunch på FutureTeens

                                        Mysigt!!!

I kväll ska jag inte göra ett skit, bara vila min rygg !   Love Maria


Kommentarer
Postat av: anna

fan va gott de ser ut :)

2011-11-23 @ 19:10:02
URL: http://dobermananna.blogg.se/
Postat av: Annica

BRA ÄTIT IDAG!!! :)

2011-11-23 @ 19:45:38
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0