Peptalk.

Min gulliga syster kom precis hit och körde ett peptalk.

Just nu har jag tappat gnistan lite.

Min viktnedgång har gått jätte enkelt men sist så gick jag upp och det var inget konstigt med det men just nu är det tungt.

Jag är alldeles för trött och har för ont för att palla laga nyttig mat var 3:e timma och jag pallar inte långa promenader..

Jag har gjort det enkelt för mig och lever typ på smörgåsar.

Syrran hade varit på en föreläsning idag eftersom hon är hälsocoatch på sitt jobb och då hade hon fått massor av bra tips som hon delade med sig... TACK

En av sakerna hon sa att det är verkligen jätteviktigt att äta var 3:e timma...

Nu blir det dega i soffan och självklart stoppa nott i magen.

                                  Ha en fin kväll / Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Ja verkligen.

Jag har varit grymt ledsen hela den här tiden sen jag fick veta att hon dött att jag inte skulle kunna åka, men nu är det bokat & betalt och jag kan åka :D

2011-11-16 @ 20:13:01
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Annica

Bra där!! Kram, Nya tag imorgon-det gör inget att det är Torsdag :))))Bättre än att vänta till Måndag :) Lycka till!!!

2011-11-16 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0