Sammanfattning!

Tänkte sammanfatta min dag.

Trött Trött Trött.......

Jobbat och varit på möte på eftermiddagen.
Middag = Enchiladas & sallad.

Jag har inte så mycket att förtälja men jag kan skvallra lite om mina nära!

Jag har en kompis Cicci som är i Miami.
Hon har varit på Miami Ink och fått autograf av självaste Darren.
Jag skulle vilja ha Garvers autograf till min älskling.
I dag skulle dom på krokodilsafari....  Jag är inte ett dugg avis!!!!

Min mamma har varit & shoppat idag till sin nya lgh/hus idag.
Det vart en ny soffa, 3+2:a och ett nytt soffbord + en tavla.

Jag kan säga att mamma har haft samma soffa och bord  sen vi var små så det var inte en dag för sent!!!
 min mamma är värd nya saker.

Nu Hoppas vi bara att katterna inte får vara i vardagsrummet. Då är det kört för soffan...

                                   Avslutar med en Sunebild.

              


                             Många kramar från mig / Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Svar: Nej Chanel blir faktiskt inte avundsjuk på min mammas valp. För hon vet att vi älskar henne och att hon var "nr 1" liksom.

Chanel är en dominant tik men hon är inte avundsjuk för det! =)

2011-11-21 @ 20:26:27
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi ska se nya twilight-filmen : )

2011-11-21 @ 22:22:03
Postat av: Medberoende

Du tar så himla fina bilder! vad använder du för kamera? :)

2011-11-23 @ 21:39:50
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0