Tack !!

Vill tacka alla igen för vad ni tyckte om mina jackor.

               Nu är jag stolt ägare av denna!!



 Jag ångrar mig inte att jag bytte bort den svarta jackan!  Vet att jag har mer användning av denna.
 Axelssons har verkligen ett myller av jackor, och det var så skoj för när jag prövade jackan igen vid en spegel i butiken så sprang det fram en tjej till mig som frågade vart just min jacka hängde. Hon tyckte den var skitasnygg....

Hon köpte samma jacka HAHAHAHA..

                     Peace & Love Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefin, vill oxå ha ny jacka!

2011-11-05 @ 13:44:40
Postat av: Suneeta & Chanel

Vad kul att det blev den jackan tillslut! Den är så himla snygg och du passar jättebra i den. =)



Kram

2011-11-05 @ 15:54:02
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Julia ☆

nu är dagens blogg avslutad så kika in igen och se om du är en av dom tre som vann :) om inte så har du chansen igen, vi kör en ny omgång på en gång så det är bara att anmäla dig igen om skulle vilja :)



kram

2011-11-05 @ 18:38:57
URL: http://emane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0