TTT

Tapping, Trauma & Terapi

Någon form av behandling som dom kör i Afrika på Afrikanska kvinnor som har Trauma.

Det var en tjej i Nynäshamn idag som testade det på mig i 5 min och det var verkligen inget för mig.
Jag satt där och undrade om det var ett skämt???

Hokus Pokus.....

Big misstake av mig ikväll...
Jag skulle ta kvällsfika. Bär & yogurt.
Men Bären var lite kalla fortfarande så jag skulle värma dom i micron men jag glömde bort dom så dom kokade...
Allt blev kaos så jag käkade pepparkakor till kvällsfika..  Usch Usch...

  Ja Ja nu blir det Natt Natt / Love Maria

             

                                            Black Beuty...

                         

Kommentarer
Postat av: Annica

Aj aj du skulle ätit yougurten :) Kram

2011-11-23 @ 07:02:38
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: George

Black Beauty

2011-11-23 @ 16:10:16
URL: http://unka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0