Vilken ?

Kappa - 89% Polyester,9% Viskos,2% Elastan Kappa Svart

Detta är en av jackorna. En ull imitation..
Fett snygg men när ska man ha den ?

Eftersom man sällan är ute och klär upp sig så kanske jag har mer nytta av den andra.

Den andra är en skitsnygg dun/täckkappa den är figursydd och har bälte i midjan....
Fanns i svart och en härlig ljus guld/grön skimrig färg ??  Har ju nästan alltid svarta kläder  så ska man välja den andra färgen???

Så här svårt brukar jag inte ha och bestämma mig!!!!!!' 

     Vad skulle ni valt ?

Jag har frågat 2 st och båda dom har röstat för dun /täck kappan, eftersom dom vet ungefär vad jag har för stil....


Den här fina Jackan köpte Inger!

                


                               Love Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Hejhej!

Nej ingen rökning för min del, känns jätte bra.

Hoppas det håller i sig bara.



Kram !

2011-11-03 @ 17:05:36
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0