15-17

Min eftermiddag har bestått av fix hemma och så gjorde jag en wok.



    Ser kanske inte så jättegod ut men det var det.



                                              Min portion.
 I dag unnade jag mig Jasmine ris...
Jag var så jäkla hungrig efter alla promenader och jag kan ärligt säga att jag  fortfarande är hungrig.
 Det ser verkligen skit trist ut. HaHaHa


I morgon bitti har jag tvättstugan och under dan åker vi till mamma i Flen.
På lördagen ska vi åka & titta på mammas nya Lgh i Harpsund, den ligger i ett hus med 3 lgh.
Jag ska ta med mig kameran och ta massor med bilder.


               Puss på er så länge!

                       Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du rör dig mer ska du också äta mer! Hälsa mammi

2011-10-21 @ 07:02:41
Postat av: amanda

kan du skriva hur du gjorde den?:) tycker det ser gott ut:)

2011-10-23 @ 03:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0