865.

Tog Buss 865 från Handenterminalen till Kungens kurva/ikea idag. Bussen stannade precis utanför ikea. Dunder Dunder.

Jag tycker verkligen om att åka kommunalt så bussturen dit gick smidigt.
Det kommer bli mer besök på Ikea framöver för förut tyckte jag det var lite krångligt att ta sig till Ikea , då åkte man till centralen för att sen byta till Buss.

     Tack Sl för buss 865.

Jag älskar ikea och mest det nedre planet.'

I dag köpte jag spetsgardiner, blockljus, ljus, ljusstakar , servetter & en julklapp till mamma.



                         Ikea



                               spetsgardiner 99 kr



                       Ljus & servetter



      ljusstakar



                    Blockljus

Snart ska Max, Kalle & Sandra gå på restaurang och sen till Heron och kolla Paranormal Activity
Avundsjuk....  Hoppas dom får mysigt.

Detta innebär att jag blir BF idag igen...

                    Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0