Eftermiddagen.

                       Jag & Kalle har kollat film.

                        

Jag tyckte filmen var väldigt charmig men klart överdriven....  Jag vet ! för jag jobbar med detta.

Men några sköna skratt blev det! .

Sen var jag & Sune på en promenad. Sune kunde vara lös hela tiden i skogen, vi mötte inte nonn i skogen...(skönt)

När jag kom hem så var Kalle dödshungrig.

                        TACOBOY



                          Mumma.
Bilden ser mer ut som reklam för Ica Maxi....

Vi har väldigt konstig matkultur hemma hos oss.
Alla äter på olika tider och vi äter nästan aldrig tillsammans. Trist tycker jag

Den fina ljusstaken har jag fått av min syrra.


                         Hoppas ni får en fin Lördagkväll / Maria


Kommentarer
Postat av: Jenni

Yes det är samma. Och glassvåfflor är faktiskt inte så onyttiga heller :) Om du vill ha något mer på så ta helst strössel, hopkokt är myyycket onyttigare. Kram

2011-10-15 @ 19:49:48
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0