Jobbsväng.

Jag tog en sväng ner till jobbet efter fix hemma & tvättning av min jacka.

Fixade det sista inför Halloweenfesten på Söndag. Nu är det bara dukning mm som ska göras.

Jag passade också på att hämta mina julgardiner som hade kommit ifrån Jotex.

Jag köpte 2 panelgardiner och en fin Löpare. 50 % rabatt + avdrag på 100 kr så det vart nästan gratis.




                                              
                                                    Detta till mitt kök

    
Sen köpte jag fina svarta panelgardiner med stora stjärnor på till vardagsrummet.

                         Lovely!

                                                 Trevlig helg på er/ Maria


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0