Lång dag....

        Hola!

Vilken jäkla lång dag!

Vi började med frukostmöte kl 07.30 - 09.00. Intressant och lite segt.
Dom serverade inga ägg och det ända som fanns var fralla & kaffe & te!  skit för mig som varken dricker det ena eller det andra.

Till nästa frukostmöte köper jag med mig en cola.



                                   Richard, Yngve & Kia



                                  Richard & Yngve

När jag kom till jobbet så startade operation Storrensning.
Alla pärmar och arkivskåp rensades på gamla papper och det är på väg att bli ordning & reda.
Vi har fyllt en halv säck med papper + en stor hög med sekretess papper som ska strimlas.

Om det är någon som behöver pärmar för 15 kr st hör av er, finns ca 17 st i olika färger....

Jag ska fortsätta i morgon.

I kväll orkar jag ingenting, I morgon är det tvättstugan och på Torsdag kör jag ett x-tra jobb som jag får lite slantar för, varje krona är välkommet.


I morgon fyller min Max år , Mysigt...........

                Love Maria



Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jo riktiga vänner är det bästa. :)



Jag älskar bröllopsprogrammet, trots att det är ganska överdrivet ;)



Många kramar / Emelie

2011-10-25 @ 20:48:41
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå!!!! Du klagar på att din lön går åt så fort den kommer in.."men som man bäddar får man ligga"..Men du shoppar ju hej vilt ändå..enl din blogg..och på fb.hmm.jag tycker inte synd om dig..bara så du vet

2011-10-25 @ 21:30:33
Postat av: Anonym

Du vill ju bara ha..ha..ha betala av dina skulder sen kan du köpa det du vill ha..va glad för det du har !!!!!

2011-10-25 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0