Lapp....

   I morse vart det konstigt!

Det är alltid jag som väcker barnen men i morse klockan 07.05 vaknade jag av att Kalle 13 år kliver inanför dörren.
Jag trodde han gick i sömnen. Ha Ha Ha.

Han hade varit ute & joggat....

Shit va duktig & Pigg.

Denna gulliga lapp hade han lagt på köksbordet för han ville inte att jag skulle bli orolig om jag vaknade....

           

Å vad jag älskar mina barn.....
Dom är knepiga ibland men dom har aldrig gjort så jag behöver oroa mig .....

Kalle har slutat med Handbollen och han känner att han ändå vill hålla sig i form så han kör Jogging, armhävningar mm.

       Ha en fin dag / snart ska jag ut & njuta i skogen.....

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad hurtigt att gå ut och jogga sååå tidigt på morgonen! ;)



Sv; Hoppas du också får en bra dag! :)

kram!

2011-10-13 @ 09:32:46
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Miifi

Vad gulligt! :)



Har en veckans blogg-tävling på min blogg om du är intresserad :)

2011-10-13 @ 20:35:38
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0