Lappen.

Lappen som orsakar känslor.

                 

En kompis till mig berättade igår att denna lapp låg i hennes brevlåda när hon kom hem, Hon knallade till grannen och frågade om det var han som lagt den i hennes brevlåda.

Han visste ingenting.

Sen kom en annan granne och knacka på hennes dörr och var lite småsur och frågade om det var min kompis som hade lagt den i hennes brevlåda???

NOT...

Innan alla fattade att det var ett reklam utskick från  RIX.FM

Ha Ha Ha.
Jag skrattade när hon berättade och idag fick jag själv brevet i lådan.. den ser verkligen handskriven ut.

Undra hur många som blir lurade.....



     Roligt reklamutskick......

                                      Puss Maria


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Hahaha ja vilken rolig reklam! Det måste erkännas. =)

Jag gick på det först och trodde att den var riktig. Så skulle den lappen komma till min brevlåda skulle jag bli väldigt fundersam, hehe.



Ha en bra dag! kram

2011-10-30 @ 09:01:53
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: LIIV

SV: Det blev någon räksmörja med sallad och något till förrätt. sen fläskfilé, rotfrukter i ugn och sås till varmrätt. sen kladdkaka med grädde och något citruskladd :-)



Den såg verkligen handskriven ut, haha.

2011-10-30 @ 09:43:14
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: gunneandersson

haha, förekom oxå i mit hus. Hörde att 2 av de äldsta grannarna i huset hade fått denna lapp, dom blev sura såklart, går väl och lägger sig tidigt. Lappen satt oxå i porten. Efter promenad kollade jag min reklam och där låg oxå denna lapp. Så jag kunde lugna grannarna att det var reklam. Vi har portkod så det blev bara utskick till dom som har reklam. Ha en godag puss o kram

2011-10-30 @ 09:46:11
Postat av: gunneandersson

haha, även i mitt i hus. Kom tydligen med direktreklamen.Fick höra att bl a 2 av de äldre i huset fått denna lapp, lappen satt även i porten.efter utgång kollade jag min reklam däär låg lappen, eftersom vi har portkod fick dom som har ej reklam på sin dörr ingen. Så jag lugnade ner dom i huset att ingen hade spelat högt. roligt historia, haa en bra dag .... puss o kram

2011-10-30 @ 09:55:11
Postat av: medberoendee

hahahah vilken rolig lapp! ;)

Sv; Kalle kan bli ganska irriterad på Ville, men det förstår jag, är det någon som hela tiden springer och jagar än och drar i öron och svans så blir man nog rätt irriterad efter ett tag! Men annars går det jättebra! :)



Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg! :)

Kramar!

2011-10-30 @ 14:54:16
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0