Lite knas.

            Nu har jag varit ute sen 09.00.

Först gick jag upp till affären och skulle handla lite då ringde Birgitta (Blondie) upp mig och sa att hon blivit sjuk..
Då uppfattade jag som om allt vart inställt hos Gunne i kväll  så jag ringde Kia och sa att hon kunde komma hit och dricka vin om hon ville.
Men Gunne ringde och sa att hon fortfarande ville att vi skulle ses hos henne och det vill vi ju såklart.

sagt & gjort så är allt handlat och klart och vi åker till Gunne vid 4 tiden.

Sen skulle jag trägga Audir & Ringo klockan 10.00 men vi gick ut redan 9.40 för att vänta på dom i skogen.

Klockan 10.10 hade hon inte dykt upp och jag promenerade hem 10.20.

Hon ringde precis och var jätteledsen för hon hade somnat om för hon hade jobbat väldigt sent i natt!
Ingen fara , vi ska ses i morgon istället.


              Men jag hann & ta lite bilder i skogen!



   Min vackra kille



     Sune älskar skogen



       span



                        Kullen



                             Spanar efter Ringo



             Fining



       
Nu ska jag ta det lite eacy och sen en promenad med sune och sen en skön dusch...

                         Big Love Maria


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Det blir kryssning med cinderella.

Så himla nice och underbart!

2011-10-08 @ 12:22:51
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Vad mysigt det lät!

Hoppas du får en trevlig kväll.



Kram / Emeliie

2011-10-08 @ 14:04:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vacker hund

2011-10-08 @ 21:47:20
Postat av: Medberoende

Brukar Sune gå utan koppel eller måste man ha han kopplad? :)

2011-10-11 @ 18:17:06
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0