Slut som Artist.

Hunddaten sket sig så jag tog en promenad med Sune istället.

skönt & komma ut.

I morgon ska Sune få träffa sin bästis.

Nu har jag satt mig i soffan, jag är ganska trött.... Nästan 12 timmar i full fart.


Barnen ville ha sin favvopasta till middag. Gottigotti.
Sandra kommer 20.00 så hon äter senare.

              

                                   kycklingpastasås.

  självklart så kokade jag lite kyckling till The Dog.



     Mitt fina kakfat & orkideen

Jag älskar tomater & vitlök, Not together såklart....

Vad  är eran älsklingsgrönsak ?

Jag har också tagit fram min Halloween ljusstake. Den lyser så fint på kvällarna i mörkret.

                      

                                                 Lilla Hallow.....


Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du va snäll å lägga ut receptet på pasta såsen med kyckling..tack på för hand

2011-10-27 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0