Spasibo!

I dag har jag haft en lång dag. Först var vi och handlade, sen åkte vi till sjukhuset för att hälsa på en ungdom.
Efter det åkte vi till jobbet där det var full rulle.

Klockan 13.40 kom det 7 damer från Ryssland till oss på FT på Studiebesök .
Vi hade ordnat med en rysk tolk som var jätteduktig.

Vi bjöd damerna på Lasagne som Yngve hade lagat! Mumma.....

Efter det vart det massa fika och mycket prat, dom hade massor med frågor som handlade om ett samarbete framöver.
spännande....


    

                                              Kul.

Mamma ringde mig idag och nu är allt klart med hennes försäljning av Lgh. Skönt...

Nu ska jag bara dega och i morgon blir det oxo en lång dag för jag ska börja 7.30

            Kram på er alla / Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0