Stay Down..

Hade sagt till mig själv att jag bara skulle vila i dag efter morgon rundan med Sune. Dricka lite varm choklad och mysa.

Men Icke..

Jag började  tvätta filtar, filtarna i soffan & Sunes filtar.
Sen tog jag kläder & mattor.

Jag var också nere i källaren och tog upp en stor svart matta så inte Sune ska halka på parketten.

Sen plockade jag hemma & gjorde en stor potatisgratäng / kasslergratäng..  Jättemycket vispgrädde så den vart lite rinnig.

Jag ska faktiskt äta denna gratäng i kväll.



               Före



                        Efter.

Jag vill också Tacka Olivia för hennes kokbok jag vann på hennes bloggtävling.
Tack, mycket fina recept.



    Detta är ett skolarbete Olivia har gjort....

liivahliin.blogg.se



  Nu ska jag snart hoppa i duschen & sen bara slappa!  (tror jag)

                                     P & K


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack! Åh, vad kul att du gillade den :)



Det där såg gott ut!

2011-10-13 @ 17:17:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0