Svar till E.

Hej E !

Jag kan inte lämna svar till dig eftersom du inte har någon adress.

Du får tycka som du vill.

Ditt resonemang om att man ska ge en mördare en chans till,  Nä!!!  det tycker inte jag...

Jag skrev oxo att man ska kunna bevisa det till 100 %. då menar jag 100 %

Sen att man inte ska ta en mördares liv bara för att han släckte ett annat liv köper jag inte heller för den personen som blivit mördad har inte valt det!!!!

100 % säker är man om det som hände idag sker. Att man har en person som ser på + kameror....  då är man 100%.
Och den som blir dödad är alltid barn till någon!

Sen finns det mord och vållande till annans död , där tänker jag annorlunda för det finns dom som kanske misshandlar svårt och inte förstår konsekvenserna eller att man slår på fel ställe....
Då är jag inte för dödsstraff.

Om någon dödade mina barn eller en vän så vill inte jag ha den personen i livet, vad är hans/hennes rätt att döda en annan, då ska nog den personen lämna jordelivet.

Sen din åsikt om att lämna över mina tankar & åsikter till mina barn finns inte, mina barn har egna tankar & beslut
och jag bestämmer inte vad mina barn ska tycka, Men jag tycker att   inga ska få ta ett liv....

Du har dina åsikter jag har mina!!

Jag menar alltså att man ska få ta ens annans liv om det är en mördare........ Inte annars....

Inte annars.........

Tack för dit svar & dina åsikter

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag tycker inga ska få ta ett liv" Nämen serru vi har nog samma åsikt trots allt :)

2011-10-04 @ 09:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0