Vetrinären.

Jag & Sune har promenerat som dårar idag, Från Brandbergen till Kolatorp, Från Kolartorp till Haninge & jobbet, Från Haninge till Brandbergen. För er som inte vet avstånden så är det ca 2 timmars promenad.

Sen var vi & handlade ..  Jag & sune är ganska trötta och nu vilar vi inför nästa möte. Vi ska träffa bästisen Ringo kl 17.00.

Vetrinärsbesöket gick jättebra.

Vi kom en halvtimma för tidigt trodde jag men jag hade skrivit upp fel tid så jag kom en kvart för tidigt!!!  alltid bra att vara ute i god tid.
Dom plockade in sune på en gång.

1 års sprutan + kennelhostasprutan. 450 bagis..
Han reagerade inte alls på sprutan och han vart bästa kompis med vetrinären som hade levergodisar i handen.



                          Här väntar vi!


   Här hämtar hon sprutan..



                                     Vaccinationsintyget...

Den 7:e November har vi fått tid för Rabiessprutan & hundpasset. Kul.....
Man är tvungen att vänta 14 dagar efter denna vaccination.

                         Peace & Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag håller med dig, det är alltid bra att vara ute i god tid, hatar att vara sen!

Haha ååhh vad söt Sune är där när han sitter och väntar! :)



Hoppas att du också får en bra helg! :)

2011-10-20 @ 15:39:05
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0