Vilken dag !



Vaknade tidigt , skulle vara hos dr 2 gånger I dag.
kl 11 & 15.30.

Jag har promenerat till och från dr 4 ggr

Först gjorde jag Qb testet för att se skillnaden före och efter medicineringen.

Jag hade samma kraftiga muskelaktivitet i hjärnan och i musklerna.
Den varnar för hög aktivitet. Läkaren uttrycker sig att det brinner i min hjärna.
Där var det ingen skillnad före & efter medicin.

Men min impulsivitet ser bättre ut!  första gången 4,3 % nu 1,4 %. Klar bättring ( mindre desto bättre)

Min uppmärksamhet & minne ligger på topp.

Nu har vi höjt dosen.

Min läkare är underbar.........

Sen har det vart full rulle på jobbet, vi fick en ny kvinna som ska arbetsträna hos oss några timmar i veckan så det vart lite info till henne och kopiera nycklar mm.

Just nu är jag ganska slut, ha det bäst. Nu ska Sune ut.....

       Tjao Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad handlade doktorbesöket om? :)

2011-10-11 @ 21:15:24
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0