Ytterligare en chock!

Fy fan vad det händer saker kring mig nu!!!

 Min mage kaosar när det blir så här......

Tråkiga samtal & nu detta i centrum och nu ska ni få se något mer hemskt som hände idag.

Här kommmer en bild på min kompis barn, så här såg han ut idag när han vart hämtad på dagis!!!

 

                    

                             Asså va fan är det frågan om?

Min kompis är helt förstörd och är väldigt chockad.

Jag är chockad.
Jag vill inte skriva så mycket mer .

Barnet satt & skrek vid dörren när min vän kom till dagis idag för hämtning och när hon vart arg på personalen så sa dom att dom uppfattade henne som hotfull.

Men vem skulle inte bli galen......

Fota & anmäl är mitt råd och sen är ju frågan om den lilla gulleplutten någonsin mer vill sätta sin fot på dagis.....
Jag skulle inte vilja lämna honom där mer.



                                      Usch.............

Jag blir ledsen för hennes och barnets skull när jag skriver detta så mina tårar rinner....

    I morgon hoppas jag att det händer lite roligare saker......

                        Puss & Kram på er/ va rädda om varandra och andra.

Kommentarer
Postat av: Pojkens mamma!!!

Tack hjärtat för din omtanke och stöd framförallt.... Med er bakom ryggen blir jag stark... Du detta e inte oki jag vet inte hur det är på dagis annars för det är ju mitt första barn har inget att jämföra med. Men kan inte tänka mig att detta hör till vanligheten känns ju som nån har tuggat på han inte bara bitit.. Han är så öm stackarn stor kram finaste Maria du har enomrt hjärta <3

2011-10-19 @ 21:06:32
Postat av: Annica

NÄMEN FYYYY FAAAN!!!!!!!!!!!!! HAR INGA ORD...

2011-10-20 @ 07:18:18
Postat av: Annica

Hej pojkens mamma!!



Jag jobbar på förskola och jag kan säga att detta är inte ok... Ett bitmärke, visst det händer men inte detta, var fanns personalen????? Ifrågasätt set, barnen måste varit själva en bra stund och ditt barn måste ha skrikit. Anmäl!

2011-10-20 @ 07:20:45
Postat av: Medberoende

Usch vad hemskt!! Både detta inlägg och det under! :(



Sv; Jag tycker nog du ska köpa hörlurarna! :D

Riktigt bra kämpat om Sune kunde bli rumsren såå fort! :D Det tog nästan ett år att få Kalle rumsren, väldigt lång tid med andra ord!

Min mamma sover också med kläderna på och redo för att gå ut om hon hör att Ville börjar traska runt. Hoppas att rumsrenigheten inte tar lika lång tid för denna krabat..



Kramar!

2011-10-20 @ 14:33:28
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: JennY

Men herregud! Det gjorde riktigt ont i mitt mammahjärta när jag såg den bilden. Tänk vad ont det måste ha gjort på den lilla stackaren.

Mina barn har blivit bitna på dagis, en gång så det gick hål. Det är så hemskt detta, jag hoppas det blir en anmälan! Förstagångs besökare här! läsvärd och trevlig blogg!



Kram JennY

2011-10-20 @ 17:29:25
URL: http://jennt.blogg.se/
Postat av: Pojkens mamma

Hej vill börja med att tacka för allt stöd och ja jag är fortfarande skärrad och chockad tror jag... tårarna kommer när Min son sover vill inte han ska se mig så ledsen... Idag har jag varit på möten och suttit i samtal hela dagen jag har anmält dagiset till flera distanser till polis socialen BO (barnombudsmannen) och föreståndaren på dagiset och hennes chef.

Pojken är lite mer tillbaka dragen idag( som att det inte räckte med det som var innan) och väldigt öm (förståligt) men annars vid gott humör. Han var på dagiset idag och jag var med hela tiden för det var mitt krav om han skulle komma.



Annika: Jag vet inte vad jag ska svara på dina frågor... detta är vad jag vet :

Två andra pojkar vart biten en på morgonen en vid lunchen en av dessa såg fröknarna med inte den andra....

Melwin "tror" dem vart biten på vilan.

Men dem sa inget när jag hämtade honom utna jag märkte det några timmar efter jag kom hem när jag av en slump tog av han kläderna för att bada och fick då se detta slänger på honom kläder ner på dagis och är heeelt galen och frågar vad i H******E är detta? dem tycker jag e hotfull och blir "rädd" säger dem. Dem säger alltså att detta har hänt på vilan och ett bett kan ske på en sekund men både jag och läkaren anser att detta är inte nått "bett" nån har i princip ätit på pojken. Anser vi båda.

Dagen efter detta säger fröken som inskolar honom Jag e ledsen för det som hänt och tyvärr hände det när jag gått hem jag sa hur vet du det dina kolegor säger att ingen vet när det hänt. Men han måste ha gallskrikigt det är totalt 13 bett på ryggen som går att räkna kan vara fler och på armarna så ca 16 bett sammanlag kan inte ha hänt på en sekund :/



JennY : Abslout är detta en underbar blogg och Maria är en underbar person/vän/med människa/Mamma <3

2011-10-20 @ 21:04:17
Postat av: sandra

usch vad hemskt och fyfan vad förbannad jag blir!

2011-10-21 @ 01:24:09
Postat av: Suneeta

Till mamman:

Hej. Jag jobbar som Resurspedagog i förkoleklass, på en skola. Men jag har då aldrig sett något så fruktansvärt! Jag hoppas att personalen blir anmälda för detta ska dom verkligen inte komma undan med.

Jag lider med dig och din son. Att sånt här ska få hända är helt j*vla sjukt.



Jag känner dig inte alls men om jag skulle haft egna barn som blivit illa behandlat på dagiset/skolan skulle jag också blivit fly förbannad. FÖR DETTA ÄR INTE OKEJ. Så din reaktion är helt normal, anser jag ialla fall.



Att dom inte skäms, både personalen och den/dom som bet din pojke!



Ta hand om er nu. =)



Hälsningar Suneeta, Resurspedagog

2011-10-21 @ 07:28:07
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0