21 September.

3 dagar kvar innan jag träffar mina Biatches.....

En liten presentation på tjejerna.

Annica H = Min Lilla syster & hälsocoatch & granne

Annica B = Min vän som jag lärde känna när Kalle Föddes. En rolig, crazy tjej med ett ben. Hon amputerade efter hon vart påkörd av ett pendeltåg.

Cicci = Från början Annicas B kompis och vi har träffats en del men nu var det väldigt länge sen. Vi har Bla. bantat ihop. Ha Ha. En gullig & glad  tjej

Reneee = Min Barndomskamrat, Den snällaste, bästa mamman ever. Renee är bara en tjej som finns där och har alltid en plats i mitt hjärta. Vi har haft mycket roligt ihop.

Johanna = Min vän sen Kalle var liten. Hon var flickvän till en kompis till oss (som tyvärr är död idag) Johanna är en liten blomma, ängel. Alltid så snygg, glad & gullig , min lilla bebis

Pamela= Från början Johannas vän, Detta är också en pärla. Snygg och har ett hjärta av guld. Rolig & glad , Min frisör & Blomma.

Inger = Mitt allt, vi hörs varje dag, delar glädje & sorg.  Vi lärde känna varann för ca 11 år sen, Inger har varit min granne & extra mamma i många år.

Åldrarna på dessa tjejer är mellan 25 - 55 år .

Jag saknar en tjej i denna grupp, Kia . men hon ska åka bort i helgen......

Jag kommer ta massa bilder i helgen.....

                 Puss på er / Maria



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäst man är riktigt snygg då :))

2011-09-21 @ 22:58:01
Postat av: Kenneth

I det gänget vill jag vara ;-)

2011-09-21 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0