Classe.

                                   Tjoflöjt!

Efter jag vart klar i tvättstugan så åkte jag till Jobbet. Allt flöt på och efter det drog jag till Handens C och var på Vilmas (min favvo affär) och sen till bokhandeln och köpte en ny bok (samma som sune tugga upp igår)

Och efter det så vart det Classe (Claes Olsson) Jag köpte en tavelram 50x50. Jag satte in fina kort från Flodtrippen i Turkiet.


Nu skulle jag vilja fixa om lite på väggarne men hela min jävla lgh består av betongväggar och jag kan inte borra & ha mig så det får vara just nu....

Det mesta klarar jag själv men när det kommer till  elektronik och verktygsjobb då får jag panik och mitt tålamod är på noll.



             

                            Mitt lilla Collage



                             The Book




  Ja Ja . Hoppas ni mår fint.
                                                Ses senare!!!  Maria


Kommentarer
Postat av: Annica

Åh vilket fint collage du har gjort!!!!!

2011-09-02 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0