Disappointed..

Ok gott folk , här kommer det...


Detta var första Måndagen i min kamp om att tappa många kilon  framöver..

Ner = 0,5 kg.

Jag vart jättebesviken. Men min syrra tror jag har ätit för lite mat.... hon har sett mina anteckningar på vad jag ätit denna vecka och hon tycker jag ska äta mer och oftare & med facit i hand så har jag varit jätte hungrig hela veckan. + att jag drack en flaska vin i Lördags.
Men icke att förglömma så skulle jag inte banta utan sluta att äta skitsaker/godis/kaffebröd...
Varje siffra neråt får man se som en vinst.

Nu är det en ny vecka och det är bara att fortsätta kämpa.....
Nästa vägning är den 19/9

                          Love Maria








Kommentarer
Postat av: Annica

Keep on... :) Kram

2011-09-12 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0