Film tips.



Skit bra film med måga ???? under filmens gång och sånt gillas!!!

Kramizzzzz

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Jo, idag mår jag bättre än någonsin.

Låter hemskt att säga, men kan nästan idag säga att jag är tacksam att det hände mig, för jag tog mig upp från det svarta mörkret som jag hamnade i och är starkare idag än jag någonsin varit.

Och allt det tack vare det jag varit med om.

Så ibland får man vara tacksam att dåliga saker händer, även fast ärr kommer sitta för livet och en del platser kommer jag aldrig kunna gå förbi igen.



Men det som inte dödar än, för en stark och även fast det kan vara tufft att inte kunna gå på vissa ställen, så klarar jag mig och lever & är stolt för mig själv och är så otroligt stark som kvinna och mamma.



Ja, men absolut.

Det ska jag absolut göra, när jag är framgångsrik!

ha ha ha!



2011-09-01 @ 17:41:18
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0