Go kväll.

Min dag har varit häktisk...

Full rulle mellan 06.30 - 20.50
Nu är jag utslagen med datan i knät.

Vi har varit på föräldramöte. Jag blev så jäkla irriterad. Rektorn börjar med prat i ca10 min i Aulan och efter det säger han att det blir kaffe & kaka i 10 minuter innan alla ska mötas i respektive klassrum.
Satan i gatan. Jag skiter väl i Kaffet.
                                                                 
                                  

Det kan man väl ta efter föräldramötet så kan dom som vill stanna kvar och FIKA ... Slös med min tid .

Ser denna dag som en bra dag....  Orkar inte skriva allt i detalj.

                                 Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0