Massa Pengar.

Min önskan är ju att bli skuldfri. Det står högst på min lista.

Men jag skulle vilja önska mig en sak till  - Min mamma är 62 år och jobbar stenhårt inom vården. Hon lyfter, springer och har max 10 minuters rast om dagen. Dom har sjuka arbetsförhållanden.
Min mamma har nog aldrig klagat på att något är jobbigt och hon har aldrig varit sjukskriven under hela sitt arbetsliv.
Hon har alltid  skött marktjänsten hemma med ungar & gubbe & hundar och aldrig gnällt

Strong Woman..... (vi kallar henne för det)

Men nu är hon slut... Hon är så manglad efter jobbet och min önskan  skulle vara att jag hade råd att låta henne sluta jobba och vara hemma 2 1/2 år innan pensionen !


  Dream on Maria.....


Kommentarer
Postat av: Annica

Vår mamma är bäst!!! Som hon har kämpat i sitt liv!

2011-09-01 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0