Massor.

I dag har jag gjort massor av saker.

Tvättat gardinerna i vardagsrummet, fixat på balkongen lite ( det ska bli 17 grader i morgon)
Långpromenad, Storhandlat, hundgården, tvättat överkasten, möblerat om lite & plockat hemma

Nu ska jag blogga & lyssna lite på radio.

Move Like Jagger....  Just vad jag gör....

I morgon ska jag fixa mitt hår. Färga brunt & klippa. Funderar på PAGE.


              
                  Tycker Carolina är väldigt fin i sitt hår.

Vi ska också ha våra vänner hemma + några av Max kompisar.  Kul.....

I morgon kommer före & efter bilder på håret.
Och på Söndag kommer bilder på hemma festen.


                               Big Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0