Skit hund!!!

Asså jag kokade nyss.

Jag skulle gå ner till Syrran för Vägning men innan tog jag en promenad med sune till ängen...
Vad händer tror ni?

Hundjäveln drar i väg in i skogen, jag trodde han skulle skita men han var borta ett tag, så när han kom tillbaka var han full med skit!!!

Va fan lider hundjäveln av??  Och inte bara denna hundjävel , jag vet många hundar som gör samma sak.
Detta var första gången sune gjorde det.

Arg som satan fick jag gå hem & duscha honom och det tog ca 30 min....

Men men. man får se det positiva i det hela att nu är han ren och luktar Head & shoulder.

Nu är han & jag sams och jag har pussat på min lilla skitkille...

  AAAA



Trött efter badet....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0