Snart.

Snart är det kväller & natt natt igen....
Dagarna bara springer iväg.

Kollat på svenska miljonärer på Tv 5.

Tycker flygcrachen med stefan Liv har sänkt oss lite ikväll,  Bläää


I dag pratade jag med Agria.  Antagligen så pratade jag med den dummast jäveln på jorden.
Blev inte ett dugg klokare efter 30 minuters samtal med Idioten.

Jag valde att ringa vetrinären istället och hon var tydligare vad som gäller med Sunes försäkring.
Jag har fått en tid till Ortopeden för Sune på Måndag men idag tycker jag sune haltar lite mindre så hon sa att jag  kunde avboka på Måndag morgon om jag ser stor skillnad i helgen.

                                               God Natt / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0