Spontan träff.

Fick ett sms av Sofie, spykes matte. Hon frågade om vi skulle ses.

Vi träffades nere på ängen vid 18 tiden, Spyke, Hobbe & Sune. Full rulle som vanligt.

Det vart ingen lång träff för det kryllade av myggor . Usch.

Nu har jag käkat rester från igår. Halv mätt...

I dag köpte jag mig en 200 grams chockladkaka.

                         

Är det någon som vet hur mycket jag måste promenera för 2 rader choklad, Ps. tänk på att det är dom stora rutorna..

Frågan är: är det värt det?????

Den ligger fint på min soffkant!  Ska jag eller ska jag inte?

                Ja Ja, hoppas eran kväll blir dunder / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Åååh vad gott med choklad, var ju beroende av det förrut så försöker lugna ner sig med den delen nu, men när jag såg bilden på marabou blev jag bra allt sugen på en liten bit choklad! :)



Kram!

2011-09-30 @ 21:05:01
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0