Stolt mamma.

Nu jobbar Max på Dagis på timmar och trivs jättebra.
I dag ringde dom från Ica Maxi och vill att Max börjar där om ca 14 dagar. Kul.

Det blir oxo på timmar....

Han ska få en fadder som lär upp honom och han ska börja på Kolinial & frukt & grönt.

Jag har sagt till Max att det jobbet som kan erbjuda han mest jobb får det bli i framtiden. Men just nu ser det ut som om han får hoppa mellan 2 jobb. Men det kan bli många timmar i månaden.  Tjohoo

                             Grattis Gubben.....

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Tack så mycket, älskar min header!

Jag hoppas verkligen jag kommer iväg med Jenni.

2011-09-30 @ 16:40:51
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Medberoende

sv; Tack det samma! Hoppas att du oxå får en trevlig helg! :D



Woow vad duktig han är! Max alltså! ;)

Själv delar jag ut reklam och tjänar uselt. Hahah!



Kramar!!

2011-09-30 @ 19:40:44
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0