Wifes?



Hollywoods fruars Gunilla Persson är fan sjuk i hela huvudet.
Vad håller hon på med????
Att pressa sitt barn som hon gör tycker jag borde vara olagligt. Jag blir bara mer och mer mörkrädd för varje avsnitt jag ser.



Stackars hennes dotter Erika, ungen mår så dåligt att hon jämt är sjuk och kräks

Helt ärligt, När ungen kräks så säger Gunilla Persson att det är Gud som bestämt att det ska vara så...

Holi shit....

Ska hon verkligen ha barn??

Och ingen i hela världen kan säga att Erika är en talang, Hon är ett barn som behöver vara ett barn....


       Love Maria

Ps. detta är min åsikt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med till 100 % Helt sjukt!! Stackars barn !

2011-09-28 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0