Boktips.

Jag fick denna bok av Inger i Julklapp

                  Camilla Läckberg / Änglamakerskan

     

            Jag vet inte vad det är med den boken, Krånglig kanske.
                  För mycket namn och för mycket hopp hit & dit.
                      Kommer ingenstans i boken.

         Sist när jag var hos mamma så hittade jag denna bok.



                      Kepler / Paganinikontraktet

En sån bok som passar mig perfa.
Det händer något direkt och den är spännande .

Jag är speciell när det gäller böcker.
Antingen ska det vara sann historier eller så ska den fånga mig direkt annars tröttnar jag.
Änglamakerskan får vänta lite......

Hypnotisören (e-bok)  Hyptnotisören av kepler kan jag rekomendera....

      Lite boktips till helgen.....  Love Maria


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har läst alla tre böcker. Keplers böcker är sjukt bra, oslagbara! Men jag tycker dock änglamakerskan var ruggigt bra den också! Väldigt spännande! Önskar att jag hade sådana bra böcker att se framemot att läsa! /S

2012-04-27 @ 09:37:54
Postat av: Medberoende

Då är vi ungefär samma när det gäller böcker! Antingen sanna böcker eller att man ska bli fast direkt!



Vet inte riktigt vad jag ska göra på valborg. Kanske gå till någon majbrasa, får se!

Hoppas att du också får en bra valborg och helg :)



Kramisar!

2012-04-27 @ 19:33:58
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0