Haninge C

Vi åkte ner till Centrum för att äta en god lunch tillsammans och klippa Kalles hår.
Ha en trevlig stund liksom....

Vi skulle klippa Kalle inne på Hårklippet men det var så mycket folk så vi tog frisören bredvid.

Hair Cut..... VARNING... NOT.....

Dom går och hämtar en tjej som ska klippa kalle. Hon kommer fram och säger inte ens hej...
När vi försöker förklara att kalle vill bara klippa sina toppar men ändå att det ska se välvårdat ut svarar hon inte ens. Så jag får säga - förstår du ????
hon typ bara står helt tyst och allt hon gör går i skalmans takt. Fett seg= valium

Vi går i väg en stund och när vi kommer tillbaka så ser Kalle ut som när vi gick.
Jag säger direkt att hon måste klippa mer och det tycker kalle oxo.
Då säger hon - Ni sa faktisk bara toppning.

Då brann det i min skalle.
- Men skit i det , klipp han bara , jag betalar ju för en klippning.... What a Fu.....
Jag blir på så dåligt humör och höjjer rösten....

Hon klipper Kalle lite till och vi måste säga åt henne att fixa nackhåret oxo... OMG. Aldrig mer detta ställe.
Jag vägrade tom. köpa vax där. Jag ville fan inte gynna dom utan det gjorde vi på stället bredvid.
Jag fattar inte att dom inte kan försöka vara lite trevliga när man jobbar med människor..
 tror hon ska byta yrke.

Kalle vart fin tillslut men det är han ju alltid.

      Här kommer lite bilder:



    Här tycker hon att Kalle är klar / Kolla va sur hon ser ut...



                             Kalle vart jättefin



                   Natcho De Lux is the shit



                        Gott & Mysigt



     Nya brillor, jag har några stycken nu..  Ska ta kort på alla sen.



       Kalle fick nya Puma byxor & Urban vax

 Mysig stund men att vara med Kalle i butiker är lite jobbigt.
Jag ville att han skulle köpa en skit snygg tröja men då gapar han
- Nej , jag vill inte ha mer kläder. Jag har redan fått så mycket
Jag vill ha den till sommaren istället........ Hallå det eär typ sommar om 4 veckor.

What...

Visst det e ju bra att han tycker att han fått tillräckligt men han behöver ju inte skrika det över hela stadium.
Men han tyckte jag var lika pinsam då jag skriker på frisören och går och kollar underkläder på Triumph.

Kanske inte en sån bra trio med ADHD skallar i butikerna. Underhållande kanske.....
Ja Ja nu är vi hemma och alla är nöjda.

     Ha det / Maria

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Haha romantiska tjej

Gillar din rätt ut stil

2012-04-06 @ 13:53:14
URL: http://www.kaffehornan.se.kaffehornan.se
Postat av: anna

ja just ja heheh de har du rätt i :) va händer idag min vän??

2012-04-06 @ 14:30:37
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: Annica

vilken dag ni haft. Haha frissantjejen såg verkligen sur ut. Håller med om art hon behöver byta jobb, skulle passa på f kassan haha kramis

2012-04-06 @ 18:05:55
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: anna

ja sambon sa att de var den godaste han ätit :) naaw blev så glad. efterrätt blir kladdkaka med vispgrädde :)

2012-04-06 @ 18:59:22
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0