Lurad?

                                          

                                      April April, jag kan lura dig vart jag vill .....

Passa er för sånt idag.

I dag ska jag verkligen bara göra nytta. Jag ska tvätta och sätta upp lite gardiner i vardagsrummet efter fönsterputsningen.
Sen ska jag kolla massa film och handla till jobbet .

I morgon ska jag ha utvecklingssamtal med Kalle, alltid lika spännande.

I dag börjar ju oxo avgiftningen med godis & kakor mm.
Min första vägning blir Fredag den 4:e April.

                       Pussar till er alla.

                                  IA


Kommentarer
Postat av: Annica

Heja heja!! Lycka till

2012-04-02 @ 08:06:50
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0