Tack.

Tack till anonym....

Ja ! Kalle ser väldigt bra ut och likaså Max.

Jag tycker att jag har 2 skitsnygga barn.. såklart.

Jag har många gånger funderat på detta ämne.

Några kanske tycker att mina barn är skitfula för jag själv tycker inte alla andras barn ser bra ut.

Man undrar om det finns föräldrar som inte tycker sina barn e söta eller ser bra ut???

Ett ganska känsligt ämne ????

Vad tror ni....

Jag kan ju själv tycka ibland att jag ser bra ut men det gör jag ju verkligen inte om man kollar  många andra
hur dom ser ut, då är man ju så fucking ugly . Man blir kanske lite blind..........

Men mina barn är skitsnygga tycker jag........

                       Love Maria


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror att alla föräldrar tycker att sina barn är fina!

2012-04-08 @ 11:42:41
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: anna

jag tror föräldrar tycker sina barn är fina å de, men visst gör barnen dom de besvikna ibland men kärleken består :)

2012-04-08 @ 14:21:57
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0