13.32

 
Jag har pulat hela dan,  fixat hemma och vart på jobbet och sen i Haninge centrum och bytte Kalles shorts
och köpte lite rödvin till mamma som kommer till sthlm i morgon.
 
När jag kom från jobbet och gick ut med Sune så  på promenade kommer en stor hund mot oss med värsta attityden. Det var bara att sparka bort honom. Ingen ägare i närheten. Han gick på Sune flera ggr och jag sparkade bort han, då vart hunden sne på mig och morra och sa ifrån till mig  då lackade Sune och hunden backade. Tillslut sprang jag med sune ut på vägen där bilarna åkte och då stannade hanhunden och kom inte efter. Vart är ägaren tro ? Hade han inte varit så arg så hade jag tagit hem honom och efterlyst ägaren men det fanns inget läge för det. Skyddar det jag har först.
 
För ett tag sen så fick jag hem 2 nya böcker på rea. 30 kr st. Jag tänkte börja läsa den ena idag och spara den andra till Grekland.
 
 
                                                               2 sannhistorier
 
 
                   Sune & Lilla Kotte
 
    Puss & Kram Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag hör ju att de inte kommer svälta ihjäl i alla fall;)

Kram kram

2012-08-09 @ 13:54:05
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Att folk inte kan hålla lite koll på sina hundar :S

2012-08-09 @ 14:03:38
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: S

Vi åker till Skiathos den 18/8 :) Älskade verkligen den ön och vill att T ska få se den! :) Resan blev dock ganska dyr! 10.000 för oss två på ett fyrstjärnigt Lägenhetshotell. Men det får det vara värt! Det fanns inte så många resor kvar så vi kände att vi inte ville vänta längre med att boka! Kram!

2012-08-09 @ 14:30:03
Postat av: S

Vi åker till Skiathos den 18/8 :) Älskade verkligen den ön och vill att T ska få se den! :) Resan blev dock ganska dyr! 10.000 för oss två på ett fyrstjärnigt Lägenhetshotell. Men det får det vara värt! Det fanns inte så många resor kvar så vi kände att vi inte ville vänta längre med att boka! Kram!

2012-08-09 @ 14:30:19
Postat av: susse

har oxå tänkt köpa dom där böckerna =)
väntar tills du har läst dom, så får du berätta om dom var bra lr inte =)

2012-08-09 @ 18:17:47
Postat av: Medberoende

Så obehagligt när det kommer lösa hundar från ingenstans om man går med sina egna hundar! Speciellt om de är aggresiva eller för på. Det hände mig och brorsan nu på sommaren när vi skulle till sjön. En stor hund kom från ingenstans och var himla nyfiken på Ville och höll på och försöka jaga honom. Tillslut tog jag upp Ville i famnen, vet ej om man ska göra så.. men då försvann i alla fall den hunden.

Sanna böcker är det bästa böckerna som finns. Berätta sen gärna vad det handlade om! :)

2012-08-13 @ 10:14:05
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0