1:a dagen.

 
  Ditvägen
 
 
  Trötta killar på ditvägen
 
 
      Trött
 
 
       På planet
 
 
        Min fina
 
 
      Landat
 
 
      Flygplatsen låg fint precis vid havet
 
 
 
                    Utanför lobbyn
 
 
      Stort hotell område. Mycket trappor och höjder
 
 
      Innefrån Lobbyn
 
 
      Mys första dan i poolen
 
 
      Vid poolbaren
 
 
      I matsalen, all inclusive.
 
Never again.
 
Maten var bra men den återkom och återkom. Vart supertrist efter  3 dagar. Grisiga ryssar och polacker som öste på mat på sina tallrikar så det svämma över. Grisar.
Dom blandade kött, fisk, pasta, sallat och tårtor på ett fat. O my god.
Dom typ slogs vid buffen.
 
 
                     Lobbyn.
 
 
    Vi hade ca 300 m till havet, mycket backar.
 
 
   Vi hade precis missat lunchen när vi kom så vi tog lite lunch vid havet / Stranden
 
Jag hade varit på Hotellet ca 4 timmar innan olyckan var framme. Golvet vid poolen och baren var glashalt och jag halkade bakåt och slog i hela ryggen i en vass kant i trappen.
Det var väldigt otäckt och dom frågade om jag ville åka till Dr men jag krigade och sa att det gick ok. Jag hade bara jävligt ont i 4 dagar efter det fallet. Svårt att gå i alla trappor vi hade till rummet.
Ja Ja. Annars en  bra första dag.....
 
I morgon kommer mer bilder och berättelser om resan.
 
   Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad fina bilder, ajaj vilken otäck olycka du råkade ut för. kram

2012-08-24 @ 15:35:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Vad kul att du är hemma igen! Och vilka härliga bilder, ser fram emot mer! :)

Hemskt med halk-olyckan, hoppas att det inte förstörde allt för mycket!

Kraaaaaamar!

2012-08-24 @ 17:19:25
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0