40-70 ?

Funderar lite på min blogg.
Börjar tycka att det är lite tråkigt.
Vet inte om jag ska lägga ner den.
 
Jag har typ 40-70 läsare varje dag och egentligen undrar jag varför ni läser då jag bara skriver om min vardag.
Typ vem bryr sig att jag har ätit pasta till middag???? Eller att jag har varit ute med Sune???
 
Just nu skriver jag mest för att Mamma & Max ska kunna följa mig och att det är skoj att visa Kalle & Max senare som typ en dagbok.om vad som hände under deras uppväxt med kort mm.
 
.Alla läsare är ju skoj men jag har tappat läsare och det kommer nästan aldrig kommentarer ....
 
Jag ska fundera under Augusti ut hur jag ska göra och sen kanske jag  lägger ner den....
 
       ?
 
Maria
 

Kommentarer
Postat av: emeliie

Hej! Det är ingen som känner Amar, då människan pratar i nattmössan om olika grejer, det var tjejer runt omkring mig som var avundsjuka på att jag fick han och det är en brud jag känner sim skriver men som är för feg för att stå för vem hon är.. Fast jag redan vet.

Jag sa inte att jag skulle sluta blogga utan såna kommentarer får en att vilja sluta

2012-08-05 @ 17:17:13
URL: http://emeliitaah.blogg.se
Postat av: susse

Tycker du ska forsätta att blogga =)

2012-08-05 @ 23:53:20
Postat av: Medberoende

Fortsätt blogga! Följer din blogg dagligen när jag är hemma! :D

Har följt den i ett år nu och då är det ännu roligare att läsa eftersom att jag vet lite mer då! Känns nästan som att jag liksom känner dig ibland fast att jag aldrig träffat dig.

Jag gillar att läsa om vad du ätit till middag eller att du varit ute med Sune! :)

Foooooortsätt!

Kraaamiiisar

2012-08-06 @ 10:13:31
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Frida

NEJ! Fortsätt blogga, din blogg är så himla fin!

2012-08-06 @ 11:45:28
URL: http://www.enchante.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0