Ä fy fan...

I morse hånglade jag med en fet fästing....
 
Det såg jag nu !!!!
 
Jag och Sune tog en rejäl sovmorgon och när vi vaknar  så älskar han  när jag kramar honom hårt och borrar in mitt ansikte i hans mjuka päls på halsen och burrar runt och kliar han på magen mm.
Han börjar typ snarka. Mys & gos ett tag.
 
När vi kommer upp och sätter oss i soffan så sitter han och tittar på mig när jag äter gröt , då ser jag fanskapet.
Ut sticker en stor fet grå fästing , mitt på halsen där jag gosat. Jag fucking dör..
 
Nu är jag så äcklad och det kliar och kryper på hela mig och jag vågar inte röra sune idag och min baby är inte i närheten så vem ska plocka bort honom.
 
Mamma kan du komma från Flen och hjälpa mig ?????
 
Jag vet att det låter sjukt att jag inte kan plocka bort en fästing när jag har hund men det sköter älsklingen men nu är han lång borta.   HELP ME.....
Jag har fobier mot fästingar.
 
      Kram på er / Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Fan vad äckliga dem små krypen är :S

2012-08-01 @ 11:54:38
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

fyyyyfaaan vad äckliga fästingar är! Höll på att dö för några år sen när Kalle var mindre och jag vaknade på morgonen och såg en stor grå fästing ligga på golvet i köket... den hade antagligen suttit så länge att den ramlat av av sig själv.. fyfan!

2012-08-02 @ 19:56:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0