Ingarö.

 
 
         Här kommer bilder från Ingarö....
 
Fredagen fixade vi mest i huset, då var det dåligt väder till och från till kl 14.00 .
 
På kvällen var vi trötta och degade mest framför tv:n.
 
I dag har vi fortsatt lite och även hängt vid poolen och solat lite. Inget bad ipoolen än.
Fick inte in rätta känslan och idag strulade hundarna lite så jag kom av mig med den njutfulla stämningen.
Annars ett toppen dygn. Jag trivs ute hos R+K.....
 
Nu när jag sitter i soffan så känner jag att jag e ganska trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                            Bella slut som artist
 
    Vi var hundvakt då K+R var i Gävle på Hockeyturnering och Mys.
 
 
       Biffarna helt färdiga.
 
 
                                 Hann med lite solning idag (smygfotad)
 
 
         Slappar & slöjar
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En pool är något jag också vill ha - hoppas att jag lyckas med det!! :)

2012-08-04 @ 15:47:21
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Vilka härliga bilder! Pool på tomten, vilken lyyyyyx! :)

Kraamar!

2012-08-06 @ 10:15:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0