Rea.


Mina killar har assköna enkla täcken från Jysk medans jag har / har haft ett duntäcke som är ganska nytt.
 
Till saken hör att jag inte riktigt diggar det och jag tycker Kalles täcke är skönare. En dag försökte jag byta Kalles täcke mot mitt men han vart galen så jag böt tbx.
 
När min mamma var här för ca 3 veckor sen så sov hon i min säng och sa att hon älskade mitt täcke (dun) och hon sa även att hon drömt om täcket.
Därför gav jag mamma mitt täcke. En bra anledning att  få köpa nytt.
 
I dagarna har Jysk haft rea på kuddar och täcken och jag hittade mitt favvo täcke för 100 kr / Toppen.
 
       Så nu har jag mitt favvo täcke....  Intresse va ?
 
 
      God Natt Alla fina / Maria
 
 
 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0