Smala tjejer ?

Jag var oxo smal en gång i tiden, i skolan, Gymnasiet mm.
Om jag får skryta själv så kallades jag för midjan för jag hade skolans smalaste midja och snyggast kropp som killarna sa då !!  men Obs. Jag har alltid haft former som bröst och ganska kurvig rumpa mm.
Men jag gillade min kropp som fa......
 
I dag är jag en liten köttbulle. Överviktig .
 
Tyvärr kan jag bara skylla på mig själv.
Efter min första graviditet gick jag upp i vikt sen gjorde jag en ryggop för 12 år sen och det bidrog till mer övervikt och sen har jag blivit en riktig soffliggare sista åren med godis & filmer.... Jag har gjort några försök att tappa vikt men min karraktär suger verkligen.
 
Så Ja det är mitt eget fel...
 
Men det jag ville säga är att tjejerna som är smala idag är sjukligt smala....
Såg en tjej på busshållsplatsen idag i 15 års åldern , hon var sjukt smal och jag var tvungen att ta kort på hennes ben. Hon hade på sig ett par röda hunter Gummistövlar och det var helt fel på hennes sockerrörsben.
 
                      Kolla själva  ?!
 
                                     Helt fel skor för damen...
 
  Puss & Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Precis sånt där har jag också lagt märke till! Många ser absolut inte hälsosamt smala ut nu förtiden.. och det ser man inte minst på tjejer som går med stövlar. Tror den personen bar hunterstövlarna endast p.g.a. märket.. Haha var det ens så blött och regnigt idag? ;)

Hoppas att du haft en bra daag, kraaamar!

2012-08-29 @ 20:43:26
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0