Årets goda

 
Vi gör alltid en stor pytt i panna på julskinkan och all potatis som blir över varje jul.
I dag vart så fallet.
 
             Gott.
 
               
 
Juldagen är nog den dagen på året som jag aldrig vill göra nott. Bara mysa.
I kväll är det Victoria's secret fashion show
 
Så himla skoj, älskar den showen.
 
             Ha en fin Juldag
 
 I morgon har jag massor med saker som ska göras sen ska jag på
  lunch i Nacka hos G & J
 
På Torsdag ska jag träffa Johanna. Love It
 
                      XO XO Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det går inte att äta måttligt i juletider! :P

2012-12-25 @ 15:47:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Ååh vad gott! Det borde jag föreslå till mina föräldrar, vi äter bara julmaten från julafton till middag på juldagen också (inget fel med det), men vore kul med lite variation, vilket pyttipannan är :)

2012-12-26 @ 12:25:29
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0